Je bent een ondernemer en je bent pas kort bezig. Hoogstwaarschijnlijk is jouw bedrijf wel aan het groeien, maar is het momenteel nog erg klein, met hooguit 10 vaste werknemers. Je trekt klanten en je verkoopt aan consumenten, maar je hebt eigenlijk tijd te kort om dit te doen zoals je zou willen; doordat je constant bezig bent met het uitbouwen van je bedrijf is er weinig tijd om de telefoon op te nemen. Hierdoor loop je de kans mis om je als ondernemer van je concurrentie te onderscheiden. Een echte gemiste kans, want jouw concurrentie begint wellicht ook pas net en kampt met dezelfde problemen. Door dan juist wél die klantenservice aan te bieden loop je automatisch een stapje voor. Maar een telefoniste is vaak te duur. Je hebt immers alleen mensen in dienst die actief waarde toevoegen en klantenservice is een kwaliteitsservice die niet persé leidt tot een hogere omzet. Daarom is de oproep ook vooral om zo flexibel mogelijk te werk te gaan. Als bedrijf moet je namelijk niet alles zelf willen doen, zeker niet in deze tijd. Samen staat men sterker is een vaak gehoorde motto, dus samenwerken is de sleutel tot succes! Door een telefoondienst van een derde partij in te schakelen kan je namelijk deze extra service aanbieden zonder dat dit ten kosten gaat van jouw capaciteit. Je hoeft niemand in vaste dienst te nemen en zelf hoef je ook niet constant klaar te staan op de telefoon op te pikken. De telefoondienst is vaak flexibel met een variabele prijs per telefoontje. Hierdoor zijn de kosten te overzien, terwijl je toch extra service biedt! Een op maat gemaakte telefoondienst is de nieuwe standaard en veel bedrijven bieden ontelbaar veel mogelijkheden, kijk bijvoorbeeld eens op antwoordservice-telefoonservice.nl voor de mogelijkheden voor jouw bedrijf. |
Voor meer info : http://antwoordservice-telefoonservice.nl/ |